سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

کدام یک از افراد مشهور یا سلبریتی ها به پیتزا علاقه دارند؟

1400/01/03 در ساعت 01:17:04

پیتزا این خوشمزه دوست داشتنی طرفداران زیادی دارد که یا آن را از فست فود ها تهیه می کنند و یا پیتزا مخصوص خود را در آشپزخانه خود آماده می کنند.

کدام یک از افراد مشهور یا سلبریتی ها به پیتزا علاقه دارند؟

کدام یک از افراد مشهور یا سلبریتی ها به پیتزا علاقه دارند؟

افراد مشهور باید از برنامه های غذایی خود پیروی کنند ، اما هر از گاهی ، آنها هم به خوردن پیتزا روی می آورند. از احمقانه ترین ترکیبات چیلی و رشته فرنگی گرفته تا پیتزای کلاسیک به سبک مارگاریتا. آنها هم برای آرام کردن قلب خود به پیتزا روی می آورند.
در ادامه به بعضی از آنها اشاره میکنیم.


جنیفر لارنس


احتمالاً یکی از بزرگترین افراد مشهور عاشق پیتزا در میان افراد مشهور است. جنیفر لارنس مطمئناً میداند که پیتزا را چگونه درست کند و از گفتن این موضوع به دنیا نمی ترسد. حتی او یک نوع مخصوص خود را درست کرده است و آن را سفارش میدهد. باور کنید یا نکنید ، پیتزای مورد علاقه او بیشتر شبیه ساندویچ است ، حداقل یک ساندویچ متمایز است. خلاقیت مورد علاقه او شامل یک تکه پیتزا ، مقداری چیلی جنوبی و رشته فرنگی اضافه کرده و روی آن را با یک تکه دیگر پیتزا پر کرده و این غذا را مانند ساندویچ بخورید. لارنس در یک ویدیو به Glamour گفت که او ادعا می کند این بهترین اختراع او تاکنون است.


خواننده مشهور سبک رپ، چنس


او علاقه زیادی به سبک شیکاگو دارد و اعتقاد دارد که نیازی نیست که یک سبک خوشمزه را تغییر دهد.


بیانسه


اگرچه بیانسه به خاطر علاقه خود به پیتزاهای وگان معروف است ، اما انتخاب او برای سفارش پیتزا ،  علاوه بر یک پیتزا، مقدار زیادی سس گوجه فرنگی اضافه و هالاپینو اضافی است. در حقیقت ، او در یک مصاحبه با مجله Beat Magazine اعتراف کرده است که او بیشتر اوقات  یک بطری سس تند را در کیف خود نگهداری می کند زیرا نمیخواهد در هنگام خوردن غذا، مقدار سس آن کم باشد.


استدآپ کمدین، امی شومر


یکی دیگر از افراد مشهور که عاشق تند بودن پیتزا است ، امی شومر است. او معمولا در سفارش هایش  مواد افزودنی مانند پپرونی و هالاپینو را درخواست میکند. اگر غذای او به مقدار کافی تند نباشد او آن پیتزا را نمی خورد. او یک برنامه استندآپ کمدی کامل را به این موضوع اختصاص داد.


کندال جنر و خلو کارداشیان


دو خواهر کارداشیان، عاشق پیتزا مارگاریتا هستند.


پیتزا استریل عطاویچ



اد شیران


این خواننده انگلیسی هم سبک مخصوص خود را دارد. او خمیر را با پنیر و سیب زمینی سرخ شده و مواد دیگر میچیند و در آخر سس به آن اضافه میکند.


مایلی سایروس


این بازیگر و خواننده یکی دیگر از افراد مشهوری است که به پیتزا علاقه دارد. سایروس همیشه علاقه خود به پیتزا را با ارسال عکسهایی از بالش های پیتزا ، لباس های پیتزا ، ژاکت های پیتزا و ... نشان می دهد.

نه تنها این افراد بلکه بسیاری دیگر از هنرمندان، کودکان و حتی ورزشکاران نیز مانند من و شما به این غذای خوشمزه علاقه زیادی دارند و آن را در برنامه غذایی خود و برای روزهای خاص درنظر گرفته اند.

حتی شده گاهی و به دفعات کم مثلا در یک مهمانی یا یک آخر هفته سراغ یک پیتزا خوشمزه می روند و به اصلاح عامیانه دلی از عزا در میاورند.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

پیتزا یونانی

1401/02/10 در ساعت 15:19:15

پیتزا یونانی یکی از پیتزاهای متنوع است و طرفداران خود را دارد. در این مقاله تصمیم گرفتیم طرز تهیه پیتزا یونانی را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

پیتزا یونانی

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی
نظر جدید
0%

سبد خرید